Możliwości zakupowe Polaków - Marketing przy Kawie
Możliwości zakupowe PolakówMożliwości zakupowe PolakówMożliwości zakupowe PolakówMożliwości zakupowe Polaków

Możliwości zakupowe Polaków

Możliwości zakupowe Polaków
GfK Polonia

GfK Polonia

-

GfK Polonia

GfK Polonia

Prezentujemy wyniki badań instytutu GfK Polonia o sile nabywczej Polaków w handlu detalicznym. Największe możliwości nabywcze w handlu detalicznym ma Warszawa, Konstancin-Jeziorna oraz Płock. Przeciętny mieszkaniec Warszawy może wydać w sklepach dwukrotnie wyższą kwotę pieniędzy niż np. mieszkaniec Lidzbarka Warmińskiego (woj. warmińsko-mazurskie) czy gminy Radecznica (woj. lubelskie). Różnice pomiędzy regionami z największym i najsłabszym wskaźnikiem siły nabywczej w handlu detalicznym sięgają kwoty 7500 PLN w skali roku. W porównaniu do 2004 roku najwięcej pieniędzy do dyspozycji przybyło mieszkańcom województw mazowieckiego, opolskiego i śląskiego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja