Możesz się jeszcze przydać po śmierciMożesz się jeszcze przydać po śmierciMożesz się jeszcze przydać po śmierciMożesz się jeszcze przydać po śmierci
Promowanie szczytnego celu i „The Walking Dead”

Możesz się jeszcze przydać po śmierci

Możesz się jeszcze przydać po śmierci
Marguerite

Marguerite

-

Marguerite

Marguerite

Akcja „Zanim zostanę zombie” ma sprawić, że Polacy będą wiedzieli więcej na temat transplantologii. Ma też oczywiście zachęcić ich do dobrowolnego oddawania własnych narządów i tkanek do przeszczepów. Zombie w popkulturze i reklamie są nadzwyczaj żywotne, o czym świadczą zgromadzone w artykule przykłady.

Organizacja Dawca.pl oraz telewizja Fox zainicjowały akcję #zanimzostanezombie. W ramach kampanii promowany jest również piąty sezon amerykańskiego serialu „The Walking Dead”.
Przyłącz się – zachęcają zombie Staszek i Renatka
Na stronie internetowej www.zanimzostanezombie.pl można przeczytać historie osób, którym przeszczep narządów od osoby zmarłej uratował życie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się