Mozaiki z żółtych karteczekMozaiki z żółtych karteczekMozaiki z żółtych karteczekMozaiki z żółtych karteczek

Mozaiki z żółtych karteczek

Mozaiki z żółtych karteczek
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Czy znają Państwo zjawisko ASCII Art? Chodzi o tworzenie obrazów ze znaków kodu ASCII. Niedawno narodziła się nowa moda, tym razem o wiele bardziej interesująca z marketingowego punktu widzenia. Do tworzenia obrazów-mozaik „w realu” posłużono się karteczkami Post-it firmy 3M. Jedna z lokalnych amerykańskich agencji reklamowych dzięki interesującemu projektowi zachwyciła klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja