Motywowanie do zdrowia – jak to robią kluby fitness - Marketing przy Kawie
Motywowanie do zdrowia – jak to robią kluby fitnessMotywowanie do zdrowia – jak to robią kluby fitnessMotywowanie do zdrowia – jak to robią kluby fitnessMotywowanie do zdrowia – jak to robią kluby fitness

Motywowanie do zdrowia – jak to robią kluby fitness

Motywowanie do zdrowia – jak to robią kluby fitness
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jak zachęcić ludzi do dbania o zdrowie, przy okazji promując własną firmę? Doświadczenia ostatnich lat pokazują, że siłownie i fitness kluby mają na to mnóstwo sposobów. Wśród nich wyróżniają się akcje z wykorzystaniem ambient media, spektakularne billboardy, eventy w miastach czy pomysłowe programy motywacyjne.

Światowa Organizacja Zdrowia od lat bije na alarm: otyłość prowadzi do chorób, z powodu których co roku umiera ponad 2,5 miliona ludzi. Odsetek osób cierpiących z powodu dodatkowych kilogramów zwiększa się z roku na rok, zwłaszcza w krajach rozwijających się i wysoko rozwiniętych – w Europie jest obecnie trzykrotnie wyższy niż w latach 80.

Niestety, problem ten dotyczy również Polaków, z których – według TNS OBOP – tylko 10% deklaruje, że uprawia sport codziennie lub prawie codziennie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja