Motywacje konsumentówMotywacje konsumentówMotywacje konsumentówMotywacje konsumentów
Znajomośc psychiki konsumenta to przyszłość marketingu

Motywacje konsumentów

Motywacje konsumentów
Paweł Wójcik

Paweł Wójcik

-

managing partner, Futura Media

Paweł Wójcik

Paweł Wójcik

managing partner
Futura Media

Doktor psychologii. Od ponad 25 lat zajmuje się psychologią konsumenta i badaniami rynku. Realizował projekty z zakresu badań i analizy zachowań konsumentów m.in. dla takich firm, jak Coca-Cola, Unilever, GSK, Lotte-Wedel, Mars, Kamis czy Jutrzenka. Obecnie managing partner w agencji Futura Media. Specjalizuje się w analizach psychograficznych konsumentów, badaniach wizerunku marek oraz badaniach segmentacyjnych. Wykłada również na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Współczesna wiedza na temat psychologii konsumenta zakłada, że motywacje konsumentów są powiązane z różnymi niezaspokojonymi potrzebami. Motywacje definiuje się jako stany wewnętrzne konsumentów wynikające z określonych potrzeb. Wzbudzona i niezaspokojona potrzeba wywołuje motywację do działania, aby ją zaspokoić. Fragment książki dra Pawła Wójcika „Psychografia konsumentów”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się