W poprzednim numerze "Marketingu przy Kawie" pisaliśmy o planach UE wprowadzenia zakazu "seksistowskiego" przedstawiania kobiet w reklamie, prasie i telewizji. Oznaczałoby to rewolucyjne zmiany dla pracy copywriterów. Wygląda jednak na to, że Bruksela zamierza spuścić z tonu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przypomnijmy: komisarz Anna Diamantopoulou chciała zapewnić „równouprawnienie” w mediach masowych i zakazać dyskryminacji – przede wszystkim kobiet – w sposobie pokazywania obu płci. Oznaczałoby to koniec śmiałego pokazywania ładnych dziewczyn m.in. w reklamach, bo byłoby to „stereotypowe” i „seksistowskie”, a w efekcie dla nich obraźliwe.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.