Nowa kampania promocyjna Warmii i Mazur nie wychodzi poza typową konwencję ostatnich lat, kiedy pełno było solidnie zrealizowanych, podobnych do siebie inicjatyw w ramach marketingu miejsc. Paradoksalnie – międzynarodowy zasięg zyskała wyśmiewana w Internecie i oparta na wątpliwych założeniach promocja Polski Wschodniej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pod hasłem „Cudownie!” region chwali się pięknem swoich krajobrazów i bogactwem historii. Wykorzystuje przy tym szereg kanałów komunikacji: telewizję, Internet, outdoor.
Budżet kampanii wynoszący 10 mln zł, największy w historii kampanii promocyjnych regionów, dzisiaj nie robi specjalnego wrażenia. Za sprawą funduszy europejskich regiony Polski z rozmachem inwestują w kampanie reklamowe, licząc na turystów i inwestycje.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.