Montaż najefektowniejszych miejscMontaż najefektowniejszych miejscMontaż najefektowniejszych miejscMontaż najefektowniejszych miejsc

Montaż najefektowniejszych miejsc

Montaż najefektowniejszych miejsc
Marcin Pluskota

Marcin Pluskota

-

Marcin Pluskota

Marcin Pluskota

Nowa kampania promocyjna Warmii i Mazur nie wychodzi poza typową konwencję ostatnich lat, kiedy pełno było solidnie zrealizowanych, podobnych do siebie inicjatyw w ramach marketingu miejsc. Paradoksalnie – międzynarodowy zasięg zyskała wyśmiewana w Internecie i oparta na wątpliwych założeniach promocja Polski Wschodniej.

Pod hasłem „Cudownie!” region chwali się pięknem swoich krajobrazów i bogactwem historii. Wykorzystuje przy tym szereg kanałów komunikacji: telewizję, Internet, outdoor.

Budżet kampanii wynoszący 10 mln zł, największy w historii kampanii promocyjnych regionów, dzisiaj nie robi specjalnego wrażenia. Za sprawą funduszy europejskich regiony Polski z rozmachem inwestują w kampanie reklamowe, licząc na turystów i inwestycje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja