„Unhate”: pocałunki na plakatach Benettona - Marketing przy Kawie
Mój Boże, pomóż mi przetrwać tę zabójczą miłość. Kampania Benettona „Unhate”Mój Boże, pomóż mi przetrwać tę zabójczą miłość. Kampania Benettona „Unhate”Mój Boże, pomóż mi przetrwać tę zabójczą miłość. Kampania Benettona „Unhate”Mój Boże, pomóż mi przetrwać tę zabójczą miłość. Kampania Benettona „Unhate”
Beniamin Netanjahu i Mahmud Abbas w kampanii „Unhate” (fot. Benetton)

Mój Boże, pomóż mi przetrwać tę zabójczą miłość. Kampania Benettona „Unhate”

Mój Boże, pomóż mi przetrwać tę zabójczą miłość. Kampania Benettona „Unhate”
Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

-

Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

Historia lubi się powtarzać. Władze Kościoła, podobnie jak kilkanaście lat temu, poczuły się dotknięte kampanią reklamową Benettona. Kością niezgody ponownie jest pocałunek. W latach dziewięćdziesiątych na plakacie firmy całowali się ksiądz i zakonnica, tym razem papież Benedykt XVI i imam meczetu Al-Azhar w Kairze – Ahmed al-Tajeb. To największa od dekady kampania Benettona – nie tylko próbny balon wypuszczony w stronę Watykanu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to