Model RTB – aukcje o uwagę internautyModel RTB – aukcje o uwagę internautyModel RTB – aukcje o uwagę internautyModel RTB – aukcje o uwagę internauty
Szybko i automatycznie do właściwego konsumenta (fot. uwimages /Fotolia)

Model RTB – aukcje o uwagę internauty

Model RTB – aukcje o uwagę internauty
L. Wong, P. Laskowski

L. Wong, P. Laskowski

-

L. Wong, P. Laskowski

L. Wong, P. Laskowski

Dotychczasowe relacje między wydawcami i reklamodawcami były pełne napięć i nieustannego negocjowania wartości mediów. RTB umożliwia wytworzenie stanu równowagi w ekosystemie mediów cyfrowych – tworzy się giełda wymiany wartości pomiędzy reklamodawcami, wydawcami  i agencjami czy trading deskami.

Transakcje między maszynami

Real-time bidding (RTB) to stosunkowo nowa metoda sprzedawania i kupowania reklamy odsłonowej w czasie rzeczywistym. Podstawową jednostką jest tu pojedyncza odsłona – inaczej niż w tradycyjnej sprzedaży, gdzie podstawową jednostką jest tysiąc odsłon.

W modelu RTB i programmatic buying transakcje zakupu i sprzedaży dokonywane są pomiędzy maszynami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się