Dotychczasowe relacje między wydawcami i reklamodawcami były pełne napięć i nieustannego negocjowania wartości mediów. RTB umożliwia wytworzenie stanu równowagi w ekosystemie mediów cyfrowych – tworzy się giełda wymiany wartości pomiędzy reklamodawcami, wydawcami i agencjami czy trading deskami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Transakcje między maszynami
Real-time bidding (RTB) to stosunkowo nowa metoda sprzedawania i kupowania reklamy odsłonowej w czasie rzeczywistym. Podstawową jednostką jest tu pojedyncza odsłona – inaczej niż w tradycyjnej sprzedaży, gdzie podstawową jednostką jest tysiąc odsłon.
W modelu RTB i programmatic buying transakcje zakupu i sprzedaży dokonywane są pomiędzy maszynami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.