Moda poniżej pasa - Marketing przy Kawie
Moda poniżej pasaModa poniżej pasaModa poniżej pasaModa poniżej pasa

Moda poniżej pasa

Moda poniżej pasa
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Prowokacja, tak jak i seks, dobrze sprzedaje. Prawda ta szczególnie dobrze potwierdza się na rynku mody, zwłaszcza tej elitarnej. Reklamy Calvina Kleina, przez wielu oceniane jako gorszące i przesadzone, zawsze powodują zator w ruchu ulicznym i nigdy nie pozostają niezauważone. Ale tym razem Kleina przebili włoscy projektanci: Domenico Dolce i Stefano Gabbana. A konkretnie wrześniowa reklama ich jesiennej kolekcji męskich biodrówek, do których już przylgnęła nazwa „spodni łonowych”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to