Moda na pranie. Jak pokaz kolekcji Gosi Baczyńskiej pomógł budować wizerunek marki pralekModa na pranie. Jak pokaz kolekcji Gosi Baczyńskiej pomógł budować wizerunek marki pralekModa na pranie. Jak pokaz kolekcji Gosi Baczyńskiej pomógł budować wizerunek marki pralekModa na pranie. Jak pokaz kolekcji Gosi Baczyńskiej pomógł budować wizerunek marki pralek
Pralka to z pozoru nudny produkt (fot. kadr z „Wielkiego prania z LG”)

Moda na pranie. Jak pokaz kolekcji Gosi Baczyńskiej pomógł budować wizerunek marki pralek

Moda na pranie. Jak pokaz kolekcji Gosi Baczyńskiej pomógł budować wizerunek marki pralek
Ewa Lis

Ewa Lis

-

PR manager, LG Electronics Polska

Ewa Lis

Ewa Lis

PR manager
LG Electronics Polska

Współpraca wizerunkowa z projektantami mody w dobie nasycenia rynku komunikacją z celebrytami wydaje się sporym wyzwaniem. Zwłaszcza jeśli dotyczy branży nowych technologii. Jak sprawić, aby produkt kojarzący się z nudnymi obowiązkami i prozą życia stał się nieco „modniejszy” i zaskoczył odbiorców? Przykład kampanii PR pralki LG Big In.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja