Moc zadziwiania, czyli reklamowe wielkie „Wow!”Moc zadziwiania, czyli reklamowe wielkie „Wow!”Moc zadziwiania, czyli reklamowe wielkie „Wow!”Moc zadziwiania, czyli reklamowe wielkie „Wow!”

Moc zadziwiania, czyli reklamowe wielkie „Wow!”

Moc zadziwiania, czyli reklamowe wielkie „Wow!”
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Blok reklamowy przykładnie prezentujący produkty, ludzi i miejsca często bywa ignorowany. Inaczej jest, gdy reklama wywoła u odbiorcy zdumienie przechodzące w podziw: „Jak oni to zrobili?”. Zaskakujący spot wzbudza niezwłoczną potrzebę wyjaśnienia sytuacji.

Samo pozyskanie uwagi widza jest już sukcesem. Zaintrygowanie często prowadzi do prostej reakcji – poszukiwania odpowiedzi, dalszych informacji. Przez cały ten proces w pamięci konsumenta pozostaje produkt czy firma, która spowodowała to nagłe poruszenie.

Zdumienie odbiorcy próbują wykorzystywać członkowie zespołu OK Go. Niezależni rockmani z Chicago swoją muzykę postanowili promować za pomocą obrazów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się