Moc szczerych intencjiMoc szczerych intencjiMoc szczerych intencjiMoc szczerych intencji

Moc szczerych intencji

Moc szczerych intencji
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Często można usłyszeć głosy, że najlepszy marketing ma Kościół, że dzięki sprawnej reklamie odniósł taki sukces. To gruba przesada. Dopiero teraz dorastamy powoli do konstatacji, że tak naprawdę Kościół wykorzystał wyjątkowe narzędzie marketingowe, jakim jest marketing szeptany. Książka Emanuela Rosena „Fama – anatomia marketingu szeptanego” to pozycja obowiązkowa, jeśli chcemy zrozumieć nie tylko ten fenomen, ale i współczesną popularność YouTube oraz dowiedzieć się, w jaki sposób stymulować przepływ informacji na temat naszego produktu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się