Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe” oraz konkurs]Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe” oraz konkurs]Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe” oraz konkurs]Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe” oraz konkurs]
„Wojny konsolowe” (fot. fragment okładki książki)

Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe” oraz konkurs]

Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe” oraz konkurs]
redakcja

redakcja

-

„Wojny konsolowe. Sega, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie” to thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. Prezentujemy fragment książki opowiadający o źródłach sukcesu Nintendo.

Do rozdania mamy 2 egzemplarze książki „Wojny konsolowe” Blake’a J. Harrisa. Zadanie konkursowe:Nintendo nie nadążała z realizacją zamówień na konsole. Realizowała więc tylko część zamówień, tworząc spory niedobór na rynku. W końcu uczyniła z tego jeden z elementów swojej strategii. Czy zdaniem Państwa takie podejście w wypadku dóbr innych niż luksusowe ma sens? Czy znają Państwo inne marki (najlepiej polskie), które również posługują się tym zabiegiem?

Odpowiedzi prosimy wysyłać na adres e-mail konkurs@marketing-news.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się