Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe”] - Marketing przy Kawie
Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe”]Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe”]Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe”]Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe”]
„Wojny konsolowe” (fot. fragment okładki książki)

Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe”]

Moc Nintendo [fragment książki „Wojny konsolowe”]
redakcja

redakcja

-

„Wojny konsolowe. Sega, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie” to thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. Prezentujemy fragment książki opowiadający o źródłach sukcesu Nintendo.

Z każdym miesiącem Nintendo of America rosło w siłę. W 1987 roku sprzedano 2 miliony 300 tysięcy konsol, a w 1988 – 6 milionów 100 tysięcy. I choć były to liczby naprawdę imponujące, oprogramowanie szło jeszcze lepiej: w 1987 roku sprzedano 10 milionów gier, a w kolejnym 33 miliony.

Osiągając takie wyniki, Peter Main [wiceprezes Nintendo of America (NOA) do spraw marketingu i sprzedaży – przyp.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to