Mobilność to nie tylko cztery kółka. Starzy gracze doświadczają tego najboleśniejMobilność to nie tylko cztery kółka. Starzy gracze doświadczają tego najboleśniejMobilność to nie tylko cztery kółka. Starzy gracze doświadczają tego najboleśniejMobilność to nie tylko cztery kółka. Starzy gracze doświadczają tego najboleśniej
Czym wjechać do miasta? (źr. mat. pras. Audi)

Mobilność to nie tylko cztery kółka. Starzy gracze doświadczają tego najboleśniej

Mobilność to nie tylko cztery kółka. Starzy gracze doświadczają tego najboleśniej
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Seat przygotowuje się do premiery elektrycznego skutera. BMW ma już elektryczną hulajnogę, tak jak jego konkurent, Audi. To nie są zwykłe gadżety. To znak, że producenci samochodów stają się dostawcami mobilności. Przynajmniej w teorii. Branża nie do końca bowiem wie, w którym kierunku powinna się rozwijać.

Było już mocne uderzenie w silniki diesla przez dieselgate. Doszło do zagarnięcia rynku elektryków przez Teslę. Był szum wokół zbliżających się kar za nadmierną emisję CO2. Biadano nad nieciekawą sytuacją na rynku w Chinach.

Teraz światek motoryzacyjny stoi przed kolejnym wyzwaniem. Co sprawia, że producenci, którzy dotychczas rozdawali karty, nadal nie mają spokoju? Są to co najmniej trzy newralgiczne tematy:

miejski car-sharing,
rozwój urządzeń transportu osobistego, czyli hulajnóg,
zmiana modelu użytkowania auta z posiadania na użytkowanie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się