Mobilna branża przyszłościMobilna branża przyszłościMobilna branża przyszłościMobilna branża przyszłości

Mobilna branża przyszłości

Mobilna branża przyszłości
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Obcowanie z reklamą jeszcze nigdy nie było tak powszechne. W telewizji, radio, Internecie, prasie, na ulicy, a często i dosłownie na chodniku, w tramwaju, taksówce, na przystanku – wszędzie pełno jest perswazyjnych przekazów. Teraz reklama coraz śmielej wchodzi także w sferę prywatną konsumentów, i to za pośrednictwem urządzenia, które często uważane jest za bardzo osobiste, umożliwiające intymny kontakt z drugą osobą. Reklama rozpowszechniana za pomocą telefonów komórkowych otrzymała ostatnio kolejny impuls do rozwoju. Od samej Nokii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja