Działania łączące out-of-home media i mobile to nowy wymiar komunikacji, znacznie zwiększający potencjał nośników outdoorowych. Mobile może uzupełniać kampanię OOH i pozwolić na głębsze zaangażowanie konsumentów. Nie powinien jednak być jedynym sposobem na weryfikację skuteczności prowadzonych działań.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Coraz powszechniejsze urządzenia mobilne z dostępem do Internetu dają nowe możliwości wykorzystania mediów out-of-home. Funkcja plakatu nie musi ograniczać się tylko do przekazania informacji bądź wywarcia wrażenia. Plakat może także zachęcać przechodnia do interakcji – pobrania kuponu rabatowego, zapoznania się z dodatkowymi, angażującymi treściami, wyszukania informacji czy wręcz dokonania transakcji za pośrednictwem smartfona.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.