Mobile – sterydy dla outdooruMobile – sterydy dla outdooruMobile – sterydy dla outdooruMobile – sterydy dla outdooru
Nie ma być krzykliwiej. Ma być ciekawiej (źr. The Green Box Project Beck)

Mobile – sterydy dla outdooru

Mobile – sterydy dla outdooru
Anna Gościniak

Anna Gościniak

-

managing director, Posterscope Poland

Anna Gościniak

Anna Gościniak

managing director
Posterscope Poland

Działania łączące out-of-home media i mobile to nowy wymiar komunikacji, znacznie zwiększający potencjał nośników outdoorowych. Mobile może uzupełniać kampanię OOH i pozwolić na głębsze zaangażowanie konsumentów. Nie powinien jednak być jedynym sposobem na weryfikację skuteczności prowadzonych działań.

Coraz powszechniejsze urządzenia mobilne z dostępem do Internetu dają nowe możliwości wykorzystania mediów out-of-home. Funkcja plakatu nie musi ograniczać się tylko do przekazania informacji bądź wywarcia wrażenia. Plakat może także zachęcać przechodnia do interakcji – pobrania kuponu rabatowego, zapoznania się z dodatkowymi, angażującymi treściami, wyszukania informacji czy wręcz dokonania transakcji za pośrednictwem smartfona.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się