Mobile na pewno, social media – niekoniecznie. Eksperci o trendach w budowaniu lojalnościMobile na pewno, social media – niekoniecznie. Eksperci o trendach w budowaniu lojalnościMobile na pewno, social media – niekoniecznie. Eksperci o trendach w budowaniu lojalnościMobile na pewno, social media – niekoniecznie. Eksperci o trendach w budowaniu lojalności
Potencjał kanału mobilnego jest ogromny (frank peters/Fotolia)

Mobile na pewno, social media – niekoniecznie. Eksperci o trendach w budowaniu lojalności

Mobile na pewno, social media – niekoniecznie. Eksperci o trendach w budowaniu lojalności
redakcja

redakcja

-

Jakie trendy można dostrzec w budowaniu lojalności AD 2013? Jaką rolę pełni w nim kanał mobilny, a jaką media społecznościowe? Jak zmieniają się zachowania uczestników programów lojalnościowych? Między innymi na te pytania odpowiadają: dr Tomasz Makaruk (i360), Damian Gucza (Wind Mobile), Renata Turska (Loycon), Sebastian Błaszkiewicz (Grupa Unity), Dariusz Deszczka (Sodexo), Piotr Juszczyk (ARC Rynek i Opinia), Artur Noga-Bogomilski (GfK Polonia) i Andrzej Anterszlak (Ipsos Loyalty).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja