Mniejsze batony, więcej pieniędzyMniejsze batony, więcej pieniędzyMniejsze batony, więcej pieniędzyMniejsze batony, więcej pieniędzy

Mniejsze batony, więcej pieniędzy

Mniejsze batony, więcej pieniędzy
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Otyłość to problem, z którym od lat walczą całe zastępy lekarzy i dietetyków. Wymyślają dziesiątki specjalnych diet i ćwiczeń. Jak na razie walka toczy się ze zmiennym szczęściem. „A przecież to takie łatwe!” – pomyśleli marketingowcy amerykańskiego giganta spożywczego Kraft Foods. I kazali po prostu zmniejszać porcje sprzedawanych tłustych przekąsek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja