Mniej lubiani, wciąż dobrze wycenianiMniej lubiani, wciąż dobrze wycenianiMniej lubiani, wciąż dobrze wycenianiMniej lubiani, wciąż dobrze wyceniani

Mniej lubiani, wciąż dobrze wyceniani

Mniej lubiani, wciąż dobrze wyceniani
Pomimo skandalu z udziałem Kuby Wojewódzkiego oraz spadającej oglądalności i słuchalności programów Szymona Majewskiego – obaj panowie w najbliższej przyszłości z pewnością będą występować w reklamach. Dla dużych firm ich budowana przez lata popularność i zespół cech, jakie reprezentują w zbiorowej świadomości konsumentów, w krótkiej perspektywie liczą się bardziej niż słabszy okres kariery zawodowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja