Młodzież a magia Bożego Narodzenia. Badanie porównawcze: USA, Niemcy, Polska - Marketing przy Kawie
Młodzież a magia Bożego Narodzenia. Badanie porównawcze: USA, Niemcy, PolskaMłodzież a magia Bożego Narodzenia. Badanie porównawcze: USA, Niemcy, PolskaMłodzież a magia Bożego Narodzenia. Badanie porównawcze: USA, Niemcy, PolskaMłodzież a magia Bożego Narodzenia. Badanie porównawcze: USA, Niemcy, Polska

Młodzież a magia Bożego Narodzenia. Badanie porównawcze: USA, Niemcy, Polska

Młodzież a magia Bożego Narodzenia. Badanie porównawcze: USA, Niemcy, Polska
M.Mappes, P.Reinhart

M.Mappes, P.Reinhart

-

M.Mappes, P.Reinhart

M.Mappes, P.Reinhart

Czy młodzi konsumenci są wciąż oczarowani magią świąt? Nie wszyscy. Całkiem sporo jest w tej grupie osób sceptycznych wobec całego gwiazdkowego zamieszania. Badanie porównawcze młodzieży w Polsce, USA i Niemczech, przygotowane przez K&A BrandResearch, przeprowadziła firma Research Now. Omówienie wyników badania uwzględnia bardziej realia amerykańskie i niemieckie niż polskie. Mimo to jest interesujące jako szersze spojrzenie na zjawisko świąt – również tych polskich, które postrzegane są nadal jako stosunkowo tradycyjne, z silnymi odniesieniami do religii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja