Różnorodność treści na LinkedInie – strategia mix & match - Marketing przy Kawie
Mix & match na LinkedInie, czyli jak różnorodność treści wzmacnia twoją markęMix & match na LinkedInie, czyli jak różnorodność treści wzmacnia twoją markęMix & match na LinkedInie, czyli jak różnorodność treści wzmacnia twoją markęMix & match na LinkedInie, czyli jak różnorodność treści wzmacnia twoją markę
Zaplanuj regularne publikacje treści w różnych formach (fot. Mart Production/Pexels)

Mix & match na LinkedInie, czyli jak różnorodność treści wzmacnia twoją markę

Mix & match na LinkedInie, czyli jak różnorodność treści wzmacnia twoją markę
Weronika Bączek

Weronika Bączek

-

account manager, Personal PR

Weronika Bączek

Weronika Bączek

account manager
Personal PR

Specjalistka w zakresie content marketingu z kilkuletnim doświadczeniem. Na co dzień wspiera rozwój marek z różnych branż, dbając o skuteczną i spójną komunikację w mediach społecznościowych – w tym na profilach osobistych i firmowych na LinkedInie. Tworzy strategie komunikacji, odpowiada za bieżące działania kreatywne, realizuje kampanie reklamowe, a także współorganizuje eventy. W roli trenerki Skillers Academy, marki szkoleniowej Personal PR, szkoli z zakresu skutecznej komunikacji w social mediach oraz budowania wizerunku.

Jak podaje chętnie cytowany raport Microsoftu – attention span, czyli średni czas koncentracji uwagi człowieka, już w 2013 roku wynosił zaledwie 8 sekund. O cztery sekundy mniej niż jeszcze 13 lat wcześniej. W erze wszechobecnych bodźców cyfrowych walka o uwagę odbiorcy staje się coraz trudniejsza. Użytkownicy mediów społecznościowych przewijają setki treści dziennie, poświęcając zaledwie ułamek sekundy na ocenę, czy warto zatrzymać się przy danej publikacji na dłużej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to