Mityczna podróż z Vuittonem - Marketing przy Kawie
Mityczna podróż z VuittonemMityczna podróż z VuittonemMityczna podróż z VuittonemMityczna podróż z Vuittonem

Mityczna podróż z Vuittonem

Mityczna podróż z Vuittonem
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Podróż to nie tylko fizyczne przemieszczanie się z miejsca na miejsce, źródło nowych doświadczeń i sposób na poszerzenie swojej wiedzy o świecie. Wędrówka jest w pewnym sensie synonimem ludzkiego życia. Ten symboliczny charakter podróży wykorzystują od wieków artyści, traktując ją jako pretekst do refleksji nad ludzką egzystencją. Wielowymiarowy sens podróży zainspirował również twórców pierwszej telewizyjnej reklamy luksusowego domu mody Louis Vuitton.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja