Mit o Levi’sieMit o Levi’sieMit o Levi’sieMit o Levi’sie
Kampania „Go Forth”. Wartości marki Levi’s opowiadane przez 4 lata

Mit o Levi’sie

Mit o Levi’sie
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Od dżinsów oczekuje się, że będą dobrze skrojone, świetnie dopasowane do sylwetki, zgodne z panującą modą. Ale są też tacy, dla których para dżinsów to coś więcej – to manifest osoby, która je nosi. Taką strategię stosuje Levi’s: od lat, oprócz szycia spodni, snuje o nich opowieści.

Ubiór nas wyraża. Możemy po nim poznać styl życia czy charakter noszącej go osoby. O niektórych rzeczach ze swojej szafy możemy opowiadać historie. Najdobitniej dał temu wyraz bohater filmu Davida Lyncha „Dzikość serca”, który o swojej kurtce uszytej z wężowej skóry mawiał: „to symbol mojej niezależności i wiary w wolność jednostki”.

Pewnie dziś już nie pamiętamy, o czym był film, ale kurtkę wciąż wspominamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja