Mission PossibleMission PossibleMission PossibleMission Possible

Mission Possible

Mission Possible
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Zaledwie tydzień po ogłoszeniu wyników amerykańskich wyborów prezydenckich, wśród panującego jeszcze nastroju euforii i powszechnego optymizmu, pojawiły się pierwsze sensacyjne informacje. Doniesienia o radykalnych przemianach społeczno-politycznych zdominowały specjalne wydanie „New York Timesa”, który na pierwszej stronie obwieścił długo wyczekiwaną radosną nowinę: „Koniec wojny w Iraku”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się