Mission Impossible HondyMission Impossible HondyMission Impossible HondyMission Impossible Hondy

Mission Impossible Hondy

Mission Impossible Hondy
Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ten plik multimedialny w ciągu miesiąca odtworzyło ponad 3 miliony osób! W reklamie chór wprost porywająco wyśpiewuje odgłosy, a w zasadzie odczucia samochodu. Nie brakuje chętnych do odwiedzenia strony Hondy, gdzie obejrzeć można kolejny spot wyprodukowany dla japońskiego koncernu przez agencję Wieden+Kennedy London. Niemal jak w reklamie Adidasa – niemożliwe staje się rzeczywistością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja