Misiowi się nie odmawia - Marketing przy Kawie
Misiowi się nie odmawiaMisiowi się nie odmawiaMisiowi się nie odmawiaMisiowi się nie odmawia

Misiowi się nie odmawia

Misiowi się nie odmawia
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Prosty, kreatywny pomysł na reklamę, ze szczyptą czarnego humoru, to świetny materiał zarówno na wirusa, jak i na nagrody w konkursach. Dowodzi tego ostatnia kampania reklamowa egipskich wyrobów mleczarskich marki Panda. Kto by o nich usłyszał, gdyby nie seria zabawnych reklam pod zbiorczym tytułem „Never say no to Panda”...

Historia za każdym razem oparta jest na podobnym schemacie. Ktoś odmawia spróbowania lub zakupu sera feta, mleka, sera czy jogurtu tej marki, a natychmiast pojawia się miś panda, który przy akompaniamencie nostalgicznej muzyki (Buddy Holly, „True Love Ways”) wpatruje się smutnymi oczami w krnąbrnego konsumenta.

Panda ma jednak drugą twarz – nagle atakuje, niszcząc, przewracając wszystko, co akurat ma pod łapą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja