Ministerstwo Zdrowia ostrzegaMinisterstwo Zdrowia ostrzegaMinisterstwo Zdrowia ostrzegaMinisterstwo Zdrowia ostrzega

Ministerstwo Zdrowia ostrzega

Ministerstwo Zdrowia ostrzega
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Kolejna kampania duńskiego Ministerstwa Zdrowia, promująca bezpieczny seks wśród młodych ludzi, dobitnie uzmysławia, że prostota przekazu nie zawsze jest cnotą.

Akcje społeczne przekonujące do stosowania prezerwatyw kierowane są najczęściej do młodych ludzi, co daje twórcom możliwość sięgania po bardziej nowatorskie i oryginalne pomysły, które w innym kontekście mogłyby okazać się zbyt ryzykowne. Bazą dla tego typu przekazów jest zazwyczaj humor i odwołanie się do typowego dla młodych ludzi zafascynowania seksem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja