Ministerialna reklamaMinisterialna reklamaMinisterialna reklamaMinisterialna reklama

Ministerialna reklama

Ministerialna reklama
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Gdzie przebiega granica między informacją a reklamą? I czy wysocy urzędnicy państwowi mogą pomagać swym autorytetem prywatnym firmom, jeżeli robią to w słusznej sprawie? Dyskusja rozgorzała na nowo przy okazji ostatnich wydarzeń z udziałem ministra finansów Andrzeja Raczko i dziennika „Fakt”.

Przypomnijmy. W telewizji pojawiły się spoty reklamowe, w których wystąpił minister finansów. Siedząc za szerokim stołem, tłumaczył telewidzom, jak wypełniać skomplikowane formularze PIT-ów. Mówił również, że pomoc znaleźć można na łamach „Faktu”, który wraz ze specjalistami z Ministerstwa Finansów będzie prowadził akcję edukacyjną.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja