Minimum Viable Strategy (MVS) – 9 elementów - Marketing przy Kawie
Minimum Viable Strategy: 9 elementów, które każdy start-up powinien zawrzeć w strategii marketingowej B2BMinimum Viable Strategy: 9 elementów, które każdy start-up powinien zawrzeć w strategii marketingowej B2BMinimum Viable Strategy: 9 elementów, które każdy start-up powinien zawrzeć w strategii marketingowej B2BMinimum Viable Strategy: 9 elementów, które każdy start-up powinien zawrzeć w strategii marketingowej B2B
Opracuj Minimum Viable Strategy i zachowaj elastyczność (fot. fauxels/Pexels)

Minimum Viable Strategy: 9 elementów, które każdy start-up powinien zawrzeć w strategii marketingowej B2B

Minimum Viable Strategy: 9 elementów, które każdy start-up powinien zawrzeć w strategii marketingowej B2B
Małgorzata Galińska

Małgorzata Galińska

linkedin.com/in/małgorzata-galińska

Ekspertka i strateżka marketingu B2B z pełnoletnim doświadczeniem w zarządzaniu kampaniami lead-gen oraz kreowaniu wartości dla klientów. Od dekady z powodzeniem buduje strategie marketingowe B2B w start-upach technologicznych oraz średnich i dużych organizacjach, koncentrując się na osiąganiu celów przychodowych oraz budowaniu świadomości marki.

Rozpoczynając nowy biznes, szczególnie w dynamicznie zmieniającym się świecie technologii, młode firmy muszą przyjąć zwinne podejście do planowania strategicznego. Tradycyjne, długofalowe plany często okazują się zbyt sztywne i nieprzystosowane do szybkich zmian rynkowych. Dlatego koncepcja Minimum Viable Strategy (MVS) jest sprytną odpowiedzią na (czasem nieuświadomione) potrzeby start-upu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to