Mini i nienormalna kampania. Bo „normalne nigdy nie będzie fantastyczne” - Marketing przy Kawie
Mini i nienormalna kampania. Bo „normalne nigdy nie będzie fantastyczne”Mini i nienormalna kampania. Bo „normalne nigdy nie będzie fantastyczne”Mini i nienormalna kampania. Bo „normalne nigdy nie będzie fantastyczne”Mini i nienormalna kampania. Bo „normalne nigdy nie będzie fantastyczne”

Mini i nienormalna kampania. Bo „normalne nigdy nie będzie fantastyczne”

Mini i nienormalna kampania. Bo „normalne nigdy nie będzie fantastyczne”
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Każdy producent uważa swój produkt za wyjątkowy. Skoro więc wszystkie produkty są unikatowe, czy można się jeszcze wyróżnić? Opiekunowie marki Mini są przekonani, że właśnie to auto jest niepowtarzalne. Dlatego promują je hasłem „Not Normal”. Nie chcą mieć nic wspólnego z normalnością, przeciętnością czy szarymi ulicami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja