Miłość od pierwszej odsłony - Marketing przy Kawie
Miłość od pierwszej odsłonyMiłość od pierwszej odsłonyMiłość od pierwszej odsłony

Miłość od pierwszej odsłony

Miłość od pierwszej odsłony
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Motyw miłości od pierwszego wejrzenia to podstawa wielu opowieści. Tego rodzaju miłość opiewana jest tak w poezji, muzyce, jak i kinie: od greckiego mitu o Orfeuszu i Eurydyce po filmową historię Titanica. W ubiegłym roku jedna z greckich marek FMCG wykorzystała ten motyw do stworzenia kampanii marketingu narracyjnego, skierowanej do odbiorców między 18. a 24. rokiem życia. W ciągu kilku miesięcy od rozpoczęcia akcji historię miłości Greka i Brytyjki obejrzało 150 tysięcy osób, co stanowi 5 proc. ludności Grecji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja