Milenialsi: zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnejMilenialsi: zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnejMilenialsi: zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnejMilenialsi: zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnej
Milenialsi są bardzo zainteresowani informacją zwrotną, zwłaszcza pozytywną (fot. PWN)

Milenialsi: zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnej

Milenialsi: zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnej
AdvertisementAdvertisement
Chip Espinoza

Chip Espinoza

-

wykładowca, Concordia University Irvine

Chip Espinoza

Chip Espinoza

wykładowca
Concordia University Irvine

Wykładowca na Concordia University Irvine, gdzie jest również dyrektorem programu studiów z zakresu psychologii organizacji. Popularność w Stanach Zjednoczonych zdobył jako medialny specjalista od milenialsów. Jest współautorem trzech książek poświęconych funkcjonowaniu przedstawicieli pokolenia Y w miejscu pracy.

Milenialsi cenią sobie możliwość wyrażania siebie. Potrzebują i pragną zostawić ślad po sobie w otaczającej ich rzeczywistości. Z entuzjazmem przyjmują zmianę i rozkwitają podczas burzy mózgów, tworzenia i rozwiązywania problemów. Mają wysokie oczekiwania wobec siebie i organizacji, w których zamierzają pracować.

Jeden z naszych menedżerów z pokolenia Y wyraził to najtrafniej: „Nie chcę po prostu pracować. Kiedy wykonuję dobrze swoją robotę, to świetnie, ale jeśli pojawiam się w pracy, która dobrze idzie i pod moim kierownictwem nadal dobrze idzie, to nie jestem zadowolony. To ma być takie wow – robię różnicę. Nie do końca chodzi o to, że ma być mi przypisany sukces, ale chcę po prostu czuć, że gdzieś coś poprawiłem”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się