Mikromomenty, czyli tu i terazMikromomenty, czyli tu i terazMikromomenty, czyli tu i terazMikromomenty, czyli tu i teraz
Bądź przygotowany. Bądź uważny. Bądź użyteczny (fot. Greg Rakozy)

Mikromomenty, czyli tu i teraz

Mikromomenty, czyli tu i teraz
Jacek Hak

Jacek Hak

-

specjalista SEM, MakoLab

Jacek Hak

Jacek Hak

specjalista SEM
MakoLab

Z branżą marketingu online związany od siedmiu lat. W łódzkiej agencji MakoLab zajmuje się przede wszystkim kampaniami AdWords i Facebook Ads. Już w liceum postanowił, że swoje życie zawodowe zwiąże z reklamą. Na etapie praktyk studenckich przekonał się, że chcąc pozostać w Łodzi, powinien zainteresować się zwłaszcza reklamą internetową. Złapał bakcyla SEM. Doświadczenie zdobywał w agencji performance marketingu jako copywriter i PPC manager. Pracował dla takich marek jak Komfort, Paradyż czy Purmo.

Ludzie stają się coraz bardziej niecierpliwi. Nie ma się czemu dziwić – świat przyspiesza. Giganci technologiczni robią wszystko, co w ich mocy, by ułatwić nam poruszanie się w tej rozpędzonej rzeczywistości, a de facto jeszcze podkręcają tempo. Wyzwaniem dla marek jest wychwycenie odpowiedniego mikromomentu i dotarcie do konsumenta z właściwym przekazem w chwili, kiedy on tego najbardziej potrzebuje. Coraz trudniej temu sprostać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się