Mikroblogowanie dla firmMikroblogowanie dla firmMikroblogowanie dla firmMikroblogowanie dla firm

Mikroblogowanie dla firm

Mikroblogowanie dla firm
Symetria

Symetria

-

Agencja Symetria wraz z innymi firmami należącymi do UX Alliance wzięła udział w międzynarodowym badaniu użyteczności Twittera. Celem badania było sprawdzenie, w jaki sposób firmy wykorzystują oficjalne twitterowe konta do komunikacji z klientami oraz czy robią to skutecznie. Mikroblogi mogą być użytecznymi narzędziami marketingowymi, o ile prowadzi się je w sposób przemyślany i przestrzega pewnych zasad. W sprawozdaniu z badania zawarte zostały zalecenia, których uwzględnienie może poprawić wykorzystanie firmowej platformy mikroblogowej w budowaniu relacji z klientami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja