Mikroblogi: rok pierwszy A.T. - Marketing przy Kawie
Mikroblogi: rok pierwszy A.T.Mikroblogi: rok pierwszy A.T.Mikroblogi: rok pierwszy A.T.Mikroblogi: rok pierwszy A.T.

Mikroblogi: rok pierwszy A.T.

Mikroblogi: rok pierwszy A.T.
Tomasz Zawada

Tomasz Zawada

-

Tomasz Zawada

Tomasz Zawada

Mikroblogi – to hasło od paru miesięcy jest najgorętszym w Internecie. Informacje na ich temat przestały być domeną specjalistycznych serwisów dla geeków – okupują już strony główne portali. Stało się to częściowo za sprawą kampanii wyborczej w USA, w której mocno wykorzystywano Twittera, największą na świecie platformę mikroblogową, częściowo zaś za sprawą gwiazd takich jak Ashton Kutcher, które są wyznawcami tej nowej mody. Czy mikroblogi okażą się kolejną przelotną modą, jak np. Second Life, czy też znajdą stałe miejsce w krajobrazie Internetu doby Web 2.0?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja