Jak mierzone są efekty influencer marketingu?Jak mierzone są efekty influencer marketingu?Jak mierzone są efekty influencer marketingu?Jak mierzone są efekty influencer marketingu?
Precyzyjnych kryteriów brak (Clint__Budd via Visual Hunt / CC BY)

Jak mierzone są efekty influencer marketingu?

Jak mierzone są efekty influencer marketingu?
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Marki bardzo chętnie nawiązują współpracę z influencerami w serwisach społecznościowych. Jakoś nie przeszkadza im fakt, że niełatwo jest zbadać rentowność tego typu działań.

Dla uściślenia – influencer (lub influence) marketing to forma działań oparta na współpracy z osobami, które mają wpływ na opinie na różne tematy w grupie swoich odbiorców. Marki angażują we współpracę blogerów, youtube’erów, instagramerów – słowem wszystkich tych, którzy komunikują się za pomocą mediów społecznościowych, cieszą się zainteresowaniem internautów i są wśród nich opiniotwórczy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja