Miasta w grzeMiasta w grzeMiasta w grzeMiasta w grze

Miasta w grze

Miasta w grze
OS3 Group

OS3 Group

-

Agencja OS3 w lutym i marcu br. prowadziła projekt dla firmy Hasbro, promujący polską planszę do gry Monopoly. Polegał on na zorganizowaniu ogólnopolskiego głosowania internetowego w celu wyłonienia miast, które znajdą się w grze.

Na planszy do gry w Monopoly do zagospodarowania są 22 miejsca. Celem akcji była aktywizacja internautów i lokalnych społeczności do dokonania wyboru spośród ponad dwóch tysięcy miast.

Kampania rozpoczęła się 20 lutego i trwała do 20 marca br. Na planszy znalazło się 20 miast z listy głównej, które otrzymały największą liczbę głosów, oraz dwa miasta z listy tzw.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja