Agencja OS3 w lutym i marcu br. prowadziła projekt dla firmy Hasbro, promujący polską planszę do gry Monopoly. Polegał on na zorganizowaniu ogólnopolskiego głosowania internetowego w celu wyłonienia miast, które znajdą się w grze.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na planszy do gry w Monopoly do zagospodarowania są 22 miejsca. Celem akcji była aktywizacja internautów i lokalnych społeczności do dokonania wyboru spośród ponad dwóch tysięcy miast.
Kampania rozpoczęła się 20 lutego i trwała do 20 marca br. Na planszy znalazło się 20 miast z listy głównej, które otrzymały największą liczbę głosów, oraz dwa miasta z listy tzw.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.