Męski plac zabaw - Marketing przy Kawie
Męski plac zabawMęski plac zabawMęski plac zabaw

Męski plac zabaw

Męski plac zabaw
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Jest już paintball, czyli zabawa w wojnę, pora na sprzedanie kolejnej męskiej rozrywki. Już od kilku lat niemiecki Männerspielplatz świetnie zarabia na umożliwianiu zabawy koparkami i spychaczami.

Moja fascynacja maszynami budowlanymi skończyła się w wieku siedmiu lat, ale niektórym pozostaje na całe życie.

Dostrzegł to niemiecki przedsiębiorca Alexander Bammer, który porzucił branżę IT, by spróbować swoich sił w rozrywce. Niedaleko miasta Kassel założył park, nazwany dosłownie męskim placem zabaw: Männerspielplatz, w którym można oczywiście pojeździć na quadach i terenówkach, ale jego główną atrakcją są różnego rodzaju koparki i spychacze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja