Melduj się! Graj! Bądź eko!Melduj się! Graj! Bądź eko!Melduj się! Graj! Bądź eko!Melduj się! Graj! Bądź eko!

Melduj się! Graj! Bądź eko!

Melduj się! Graj! Bądź eko!
Ewelina Siwek

Ewelina Siwek

-

Ewelina Siwek

Ewelina Siwek

Trzy w jednym. Meldowanie się w Facebook Places, elementy gryfikacji oraz nacisk na ekologię. Najnowsza kampania Coca-Coli w Izraelu znakomicie wpisuje się w marketingowe trendy 2011 roku. Na dodatek, oprócz realizowania celu wizerunkowego, może łatwiej modelować zachowania konsumentów. Jak psy Pawłowa muszą oni odpowiednio reagować w odpowiednich miejscach, aby wziąć udział w zabawie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja