Melanż w świecie mediówMelanż w świecie mediówMelanż w świecie mediówMelanż w świecie mediów

Melanż w świecie mediów

Melanż w świecie mediów
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Hitler reklamuje imprezę klubową, i to na warszawskiej Pradze. Kolejny przykład na bezczelność reklamy – czy może raczej kolejna lekcja poglądowa na temat tego, jak działają media?

Na 20 lutego przypadają w tym roku tradycyjne ostatki. Klub Skłot zaprasza zatem na „Melanż ostateczny” za pomocą takiego oto plakatu:

Reklama imprezy w Skłocie wywołała rzecz jasna medialną burzę. Wypowiadają się oburzeni mieszkańcy Warszawy i leciwi powstańcy. Źródłem pomysłu na plakat jest względnie nowy internetowy mem – amatorskie przeróbki fragmentów „Upadku”, filmu w reżyserii Olivera Hirschbiegela, opowiadającego historię ostatnich dni Adolfa Hitlera.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja