Więcej kanałów online z treściami dla odbiorców 30+ oraz formatów politycznych prowadzonych przez byłych dziennikarzy. Wzrost znaczenia autentycznych (nawet bezpardonowo wyrażanych) przekonań i personal brandingu. Między innymi takich zmian w mediach i komunikacji w 2025 roku spodziewa się Szymon Sikorski, CEO agencji Publicon.Media, jakich jeszcze nie znamy
Rynek mediów stał się ostatnio naprawdę fascynujący, choć skupię się tylko na naszym polskim podwórku. Z jednej strony pogłębił się „przekazowy duopol”, czego najlepszymi przykładami były:
wpisanie TVN na listę spółek strategicznych;
przejęcie TVP przez rządzących, a jednocześnie dynamiczny rozwój TV Republika (która w grudniu liczbą widzów przeskoczyła TVN).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.