Mecz to nie wszystko. Jak zarabiają kluby piłkarskiej Ekstraklasy?Mecz to nie wszystko. Jak zarabiają kluby piłkarskiej Ekstraklasy?Mecz to nie wszystko. Jak zarabiają kluby piłkarskiej Ekstraklasy?Mecz to nie wszystko. Jak zarabiają kluby piłkarskiej Ekstraklasy?
Nie prosty produkt, lecz płaszczyzna tworzenia wartościowych usług (fot. ThorstenSchmitt/Fotolia)

Mecz to nie wszystko. Jak zarabiają kluby piłkarskiej Ekstraklasy?

Mecz to nie wszystko. Jak zarabiają kluby piłkarskiej Ekstraklasy?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kluby Ekstraklasy z największych polskich miast ciągle szukają nowych źródeł dochodów. Kierunki tych poszukiwań sprawiają, że klub piłkarski zaczyna finansować się nieco podobnie jak nowoczesne kina. Staje się platformą łączącą konsumentów, sponsorów i nowe technologie.

Kina dawno już przestały sprzedawać tylko czas reklamowy na ekranie przed filmem. Kontakt klienta z markami zaczyna się zwykle na stronie internetowej kina podczas przeglądania repertuaru i kupowania biletu.

Następnie widz przed seansem kupuje w kinowym barze popcorn i napój. Przy stanowisku bileterskim być może otrzyma jeszcze gadżet z logo lub markową przekąskę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja