Kluby Ekstraklasy z największych polskich miast ciągle szukają nowych źródeł dochodów. Kierunki tych poszukiwań sprawiają, że klub piłkarski zaczyna finansować się nieco podobnie jak nowoczesne kina. Staje się platformą łączącą konsumentów, sponsorów i nowe technologie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kina dawno już przestały sprzedawać tylko czas reklamowy na ekranie przed filmem. Kontakt klienta z markami zaczyna się zwykle na stronie internetowej kina podczas przeglądania repertuaru i kupowania biletu.
Następnie widz przed seansem kupuje w kinowym barze popcorn i napój. Przy stanowisku bileterskim być może otrzyma jeszcze gadżet z logo lub markową przekąskę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.