Meatafora to potęgaMeatafora to potęgaMeatafora to potęgaMeatafora to potęga

Meatafora to potęga

Meatafora to potęga
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Przyciąganie uwagi jest ważne w każdej reklamie, komercyjnej czy społecznej. Śledzimy sposoby nie odwołujące się do seksu. Tym razem odwołanie do paranoi. Witajcie w Meatrix. Znakomite nawiązanie do kultowej produkcji braci Wachowskich, czyli jak promować rolnicze gospodarstwa ekologiczne.

Matrix ma wiele nawiązań do literatury i kultury popularnej. Ideowe podłoże, dla jednych zbyt wydumane i przesadzone, na innych z kolei robiące głębokie wrażenie, ma ogromny potencjał rozwojowy – najlepszym przykładem apokryficzna produkcja twórców Animatriksa czy pokazanie nieznanych wątków historii w grze nawiązującej do filmu (zob. P.Ciemniewski, Matrix na monitorach, "MpK-A", nr 43, 20.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja