McDonald's RewolucjeMcDonald's RewolucjeMcDonald's RewolucjeMcDonald's Rewolucje

McDonald’s Rewolucje

McDonald's Rewolucje
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Sieć restauracji fast-food jest wdzięcznym tematem artykułów. Ciagle ma nowe pomysły, ciągle coś się w niej dzieje. Na przykład znów zanosi się na rewolucję w strategii firmy. Po sukcesie poprzedniej kampanii warto wykonać kolejny skok naprzód i udowodnić konkurencji siłę nowych pomysłów.

AdAge niedawno opublikowała wypowiedź Larry’ego Lighta, CMO w McDonald’s, który twierdzi, że czas mediów masowych odchodzi powoli w przeszłość. Korporacja będzie rezygnować z komunikacji na zasadzie „jeden koncept dla wszystkich” na rzecz bardziej zróżnicowanego przekazu. Nie można ująć w jedno zdanie całej historii opowiadającej o marce. Trzeba wielu historii skierowanych do wielu publiczności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja