McDonald's - gorący czy tylko odgrzewany - Marketing przy Kawie
McDonald's - gorący czy tylko odgrzewanyMcDonald's - gorący czy tylko odgrzewanyMcDonald's - gorący czy tylko odgrzewanyMcDonald's - gorący czy tylko odgrzewany

McDonald’s – gorący czy tylko odgrzewany

McDonald's - gorący czy tylko odgrzewany
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

McDonald's to jeden z symboli przełomu wieków. Wylansował nie tylko nową markę, ale również nieznany dotąd sposób życia. W pośpiechu. Teraz w pośpiechu musi ratować nadszarpnięty, głównie przez organizacje lansujące zdrową żywność, wizerunek. Ratunku dla złotych łuków szuka w atrakcyjnych kształtach Heidi Klum - modelki, która pochwala fast-food.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja