Mattel stawia na opowieściMattel stawia na opowieściMattel stawia na opowieściMattel stawia na opowieści

Mattel stawia na opowieści

Mattel stawia na opowieści
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zmiana wizerunku czołowej marki na rynku niesie ze sobą pewne ryzyko. Firma Mattel, producent Barbie, chce jednak całkiem przeobrazić swój produkt. To, co dotychczas było tylko działaniem sporadycznym i w dużej mierze przypadkowym, teraz wysuwa się na plan pierwszy. Barbie stanie się postacią centralną opowieści, które zmienią sposób podejścia klientek do samej marki. Lekcja związana z Pokemonami i Harrym Potterem nie poszła na marne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja