Matka 2.0. Potencjał marketingowy matek w polskich mediach społecznościowychMatka 2.0. Potencjał marketingowy matek w polskich mediach społecznościowychMatka 2.0. Potencjał marketingowy matek w polskich mediach społecznościowychMatka 2.0. Potencjał marketingowy matek w polskich mediach społecznościowych

Matka 2.0. Potencjał marketingowy matek w polskich mediach społecznościowych

Matka 2.0. Potencjał marketingowy matek w polskich mediach społecznościowych
IRCenter

IRCenter

-

Mamy chętnie wymieniają się informacjami, tworząc grupy i dyskutując ze sobą w Sieci. Dzięki tym rozmowom również dzieci, które są najczęściej ich tematem, rozpoczynają swoje życie w Internecie – wynika z badania „Matka 2.0...”, przeprowadzonego przez IRCenter.

Rozmowy online o macierzyństwie kobiety rozpoczynają w okresie starań o dziecko. Internautki ograniczają się wówczas do aktywności w kilku wybranych wątkach dyskusyjnych na forach internetowych. W czasie od zajścia w ciążę do porodu ich aktywność dynamicznie rośnie.Blisko 66% wszystkich wpisów dotyczących kwestii związanych z macierzyństwem tworzą osoby starające się o dziecko i będące w ciąży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się