Maszyna dla księżniczkiMaszyna dla księżniczkiMaszyna dla księżniczkiMaszyna dla księżniczki

Maszyna dla księżniczki

Maszyna dla księżniczki
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Różowe piórka, domki dla lalek, dźwignie, pochylnie – to wszystko znajdziemy w reklamie zabawek konstrukcyjnych GoldieBlox. Imponującą maszynę Goldberga zbudowały trzy małe dziewczynki (z pomocą dorosłego specjalisty). Film szedł przebojem przez Internet na tydzień przed czarnym piątkiem.

Widowiskowe konstrukcje tego typu były już wcześniej wykorzystywane w reklamach (czytaj: Wizualny spektakl Rube Goldberga), w tym jednak wypadku maszyna dość dosłownie nawiązuje do promowanego produktu.

Hasło kończące spot – „Zabawki dla przyszłych pań inżynier” – zawiera w sobie przesłanie, którym kieruje się działająca od roku amerykańska firma.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja