Masz rację, kochanie, nie jedz zupki. Jak działa kontrsugestywność w reklamieMasz rację, kochanie, nie jedz zupki. Jak działa kontrsugestywność w reklamieMasz rację, kochanie, nie jedz zupki. Jak działa kontrsugestywność w reklamieMasz rację, kochanie, nie jedz zupki. Jak działa kontrsugestywność w reklamie
Komunikat kampanii społecznej może być opacznie odbierany przez nasze mózgi (źr. „Rzeczpospolita” i WAA)

Masz rację, kochanie, nie jedz zupki. Jak działa kontrsugestywność w reklamie

Masz rację, kochanie, nie jedz zupki. Jak działa kontrsugestywność w reklamie
Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

-

Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

„Nagle zrobiło się strasznie? Nie da się określić, kiedy zabawa staje się chorobą. Nie próbuj tego sprawdzić”. Tymi słowami „Rzeczpospolita” oraz Wspólnota Anonimowych Alkoholików otworzyły nową kampanię społeczną przeciw nałogowi alkoholowemu. Wbrew intencjom autorów ostrzeżenie może być jednak odebrane jako zachęta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się